خلاصه فصل پنج سریال خاطرات خون آشام


کلوپ تابوت ها همین جاست

بله درست اومدید اینجا سرزمین وحشت و خونه

فصل پنجم (۲۰۱۳)

قسمت اول

الینا بعد از گذراندن تابستانی احساسی با دیمن و مطمئن شدن از زندگی جرمی بعد از آنکه از مرگ برگشته، و رفتن به کالج ویت مور و هم اتاقی جدیدش (کارولاین) بسیار هیجان زده است! او همچنان فکر می‌کند که بانی همه‌ی تابستان را در سفر گذرانده و به زودی به آن‌ها می‌پیوندد. کارولاین و الینا از دیدن دانش‌آموزی به نام مگان که قراره با اون‌ها هم اتاقی بشه تعجب می کنند. کاترین به طور غیر منتظره‌ای در خانه سالواتوره‌ها ظاهر می‌شود و برای در امان ماندن از دشمنانش آن هم در حالی که انسان است از دیمن درخواست کمک می‌کند. مت و ربکا بعد از گذراندن تابستان خودشون در سفر هیجان انگیز به اروپا به میستیک فالز برمی گردند. الینا نمی‌تواند از فکر اینکه چیزهایی راجعبه استیفن عجیب است بیرون بیاید! و سایلس در جشن آخر تابستان که در میدان شهر بر‌گزار میشود به ذهن تمام مردم شهر نفوذ کرده و به همه می‌گوید که اگر کاترین را دیدند به او خبر بدهند.

قسمت دوم

دروغگو های واقعی
بدون آنکه الینا از گم شدن استیفن خبردار شود، دیمن از کلانتر فوربز برای پیدا کردن برادرش کمک می‌خواهد. الینا و کرولاین سعی می‌کنند بفهمند چه کسی پشت قتل یکی از دانشجوها پنهان شده است و یک دانشجو به نام جسی اطلاعات جالبی را در مورد پروفسور وِس مکس فیلد به الینا می‌دهد.هنگامی که جرمی در حال تلاش برای بازگشت به زندگی قدیمی‌اش است، اما او نمی‌تواند بانی را متقاعد کند که الان زمان مناسبی برای گفتن این حقیقت به دیگران است که بانی خودش را برای او قربانی کرده! بعد از فهمیدن آنکه سایلس دنبال کاترین می‌گردد، دیمن به مت و جرمی می‌گوید که کاترین را از چشم سایلس دور نگه دارند اما وضعیت به مارپیچی خارج از کنترل تبدیل می‌شود.

قسمت سوم

راز های گذشته
استیفن از گاوصندوقی که توی اون زندانی بود فرار می‌کنه. زمانی که الینا و کاترین دو خواب مشابه درباره‌ی استیفن که در خطر افتاده و به کمک نیاز دارد دیدند، دیمن را متقاعد کردند که استیفن را پیدا کند اما نقشه‌های آن‌ها به خاطر زنی مرموز به نام تسا (بازیگر میهمان) خنثی شد. به نظر می‌آید که تسا همه چیز را درباره‌ی گذشته استیفن می‌داند. در فلش بکی به زمان‌های دور، تسا راز 
تکان دهنده‌ای را در گذشته‌ی خودش و همچنین نقشه‌ای که در آینده دارد را نشان می‌دهد او همچنین پیامی نگران کننده برای آینده‌ی دیمن دارد. سایلس با همدست‌هایی که برای پیدا کردن کاترین به او کمک می‌کنند روبرو شد که زندگی مت را در وضعیت خطرناک و تهدیدآمیزی قرار می‌دهد. بالاخره سایلس دلیل مصمم بودنش را برای پیدا کردن کاترین روشن می‌کند. دیمن و الینا با وضعیت نگران کننده‌ای روبرو خواهند شد. در همین حین مشخص میشود به‌خاطر افسونی که تسا(کتسیا) برای از بین بردن نفوذِ ذهنی سایلس روی استیفن انجام داده حافظه استیفن به کل پاک شده و هیچ چیز را به خاطر نمی‌آورد حتی برادرش دیمن را!

قسمت چهارم

روز یادآوری
هنگامی که میستیک فالز به یاد درگذشتگانش جشنی سنتی بر‌گزار می کند، دیمن و الینا دارند به استیفن درباره موضوعاتی که او را گیچ کرده کمک می‌کنند و ماموریتی که سفر طولانی و احساسی الینا را در خودش تمام می‌کند، مت که بسیار نگران شده است در تلاش است تا درباره اتفاقاتی که قبلاً افتاده چیزی کشف کند. کرولاین در تلاش است تا جسی را بهتر بشناسد. اعتراف تکان دهنده‌ای که جرمی می‌کند ضربه‌ی شدیدی به دیمن می‌زند. بالاخره دکتر مکس‌فیلد نقشه‌اش را هدایت می‌کند که همه چیز را تغییر می‌دهد.

قسمت پنجم

 

جشن رقص هیولاها

دکتر مکس‌فیلد مشغول مطالعه بر روی خون‌آشام هاست. دیمن و جرمی می‌خواهند با استفاده از سایلس بانی را دوباره زنده کنند. سایلس برای اینکه بتواند دوباره قدرت نفوذ ذهنی‌اش را به‌دست بیاورد دیمن را راضی می‌کند تا استیفن را بکشد. اون به ذهن تسا نفوذ میکند و رازهای جالبی را در می‌آبد. تایلر برای همیشه با کارولاین به هم میزند. کم کم حقایق جالبی راجع به دکتر مکس‌فیلد مشخص میشود. تسا سایلس را خشک میکند. مشخص می‌شود دخترِ کاترین زنده است و به یک خون آشام تبدیل شده. دیمن تمام خون کاترین را به سایلس میدهد و کاترین نمی میرد اما دارو از بدنش خارج می شود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:خلاصه,فصل,پنج,خاطرات یک خون اشام,,ساعت 17:7 توسط VAMPIRE | |


Power By: LoxBlog.Com